ホウチガブログ

~方向性の違いでブログ始めることになりました。~

MENU

#7 ブラみっきー in Munich🇩🇪

今回はミュンヘンでございます

サッカーのバイエルンミュンヘンだったりミュンヘンオリンピックだったりで有名ですよね

Today is Munich in Germany.

You know, Munich is famous as FC Bayern Munich, Munich Olympic Game and so on...

 

今回ブログに載せる写真はこの2枚

Today I show you these 2pics.

f:id:moji-village:20190713002730j:image
f:id:moji-village:20190713002733j:image

なぜこの2枚かというと

これだけしかないから 笑

I only took these 2pics. in Munich.

 

写真の使用許可をもらっている友達は一枚もミュンヘンの写真を撮っていませんでした。

でも、仕方ない

だってノイシュバンシュタイン城を見に行ったせいでミュンヘンに着いたのは夜遅く

しかも次の日はベネチアまでのロングドライブだから朝は早い

Moreover, my friend took NO pics in Munich.

But, don’t blame us.

As a result of we went to Neuschwanstein Castle, we arrived in Munich in the night.

Also, we had needed to go to Venice the next day.

Driving Munich to Venice takes a long time. We needed to depart early morning.

 

っていうことでミュンヘンは宿泊しただけでした

Therefore, we just stayed in Munich.